2014年2月2日日曜日

Weekend quiz

Fill in the blanks.

1. I 'll ( )Pierre do it.
それをピエールにやってもらおう。

2. That made me feel like kind of ( ).
それで、僕はなんだかばかみたいだった。

3. We can make it ( ).
うまくいくようにできます。

4. I ( ) Cyrus check English in the letter.
サイラスに英語の手紙をチェックしてもらいました。

5. It makes me want to ( )again.
また泣きたくなっちゃうわ。



2 件のコメント:

  1. My answer is as follow. Are those answer correct?
    1. I 'll have Pierre do it.
    それをピエールにやってもらおう。
    2. That made me feel like kind of stupid.
    それで、僕はなんだかばかみたいだった。
    3. We can make it well.
    うまくいくようにできます。
    4. I had Cyrus check English in the letter.
    サイラスに英語の手紙をチェックしてもらいました。
    5. It makes me want to cry again.
    また泣きたくなっちゃうわ。

    By the way, new granddaughter is leaving hospital and came to my home for the first time today.
    Thereby、my family become 8 person and going to be more and more bustling.

    返信削除
    返信
    1. One is failed but almost done well. You could make it work.
      Anyway, your family is delighted with a new born baby.

      削除

Please send a comment